CASE: Publicis One

CASE IN HET KORT

Klant: PublicisOne
Deelnemers: 500 medewerkers
Periode: december 2016
Locatie: Amsterdam
Doel: Kennismaking bij personeelsfeest na samenvoegen van 14 labels

Reclamebureau Publicis is wereldwijd actief, in Nederland opereerde Publicis tot voor kort onder diverse merken. Deze merken komen nu samen onder het hoofdmerk Publicis. Deze integratie heeft ook effect voor de medewerkers van de diverse apart opererende merken. Zij moeten (meer) gaan samenwerken. En daar mocht Yes! We Connect een mooie bijdrage aan leveren. Voor het groots opgezette eindejaarsfeest werkten we aan verbinding tussen de 500 medewerkers. Match maken, kennismaken en quizrondes wekten veel energie op. Een mooie kick-off van Publicis One.

Celebrating as one, as Publicis One


“We zetten met Publicis One een enorme stap voorwaarts en brengen hiermee geïntegreerde communicatie oplossingen naar een volgend niveau. De interne grenzen zijn weggevallen. Een digitale strateeg kan samen met een mediaspecialist en een PR specialist in een team werken en daarbij gebruik maken van designers, regisseurs, analisten, copywriters, programmeurs, noem maar op. De wensen van onze klanten zijn hierbij altijd het uitgangspunt. Publicis One is dan ook geen Holding company, maar een echte Connecting Company.”

— Johan Parmentier, CEO Publicis One België en Nederland.


Vorige
Vorige

CASE: Conclusion

Volgende
Volgende

CASE: ABN AMRO