CASE: ABN AMRO

CASE IN HET KORT

Klant: ABN AMRO & Jobtraining
Aantal sessies per jaar: 4 tot 5 keer per jaar (lopend sinds december 2014)
Deelnemers: 40 tot 70 nieuwe medewerkers per keer
Doel: Start met een netwerk

Via Innovatief trainingsbureau Jobtraining levert Yes! We Connect 4 tot 5 keer per jaar de tools aan voor de onboardingdag van ABN AMRO Functions. De badges en quiz worden ingezet om de nieuwe medewerkers met elkaar en met de andere aanwezigen te verbinden tijdens de introductiedag. Afhankelijk van de deelnemers realiseren we de tools in het Nederlands of Engels.


“De badges waren echt een hit, vooraf aan het event waren mensen daar al erg nieuwsgierig naar. Ook leuk om die badge facts te delen met de presentatie. Heel erg bedankt. ABN AMRO Learning department heeft laten weten graag op deze voet verder te willen gaan met Yes! We Connect. Ze zien het echt als toegevoegde waarde voor het Onboarding programma.”

— Meike Heeremans, Learning consultant Jobtraining

“De Onboarding dag was weer erg geslaagd en leuk! Dat kreeg ik ook terug van de mensen van ABN AMRO. Ze waren erg enthousiast.”

— Janne Polman, Jobtraining


Vorige
Vorige

CASE: Publicis One

Volgende
Volgende

CASE: F’HIR Developer Days