VodafoneZiggo Strategy, Structure & Insights

Klant: VodafoneZiggo
Deelnemers: 200 medewerkers
Datum: 17 september 2017 (en diverse sessies voor HR, Finance, BtoC etc.)
Locatie: De Fabrique - Maarssen
Doel: kennismaking na fusie


Na de fusie tussen Vodafone Nederland en Ziggo mochten we met Yes! We Connect een hele serie bijeenkomsten verzorgen om de nieuwe medewerkers aan elkaar voor te stellen. Iedereen had vooraf een persoonlijk profiel gemaakt. Bij binnenkomst stonden de badges, matchmachines en matchmakers klaar om gelijk aan de slag te kunnen met de kennismaking.

Bij de start van het plenaire programma ontmoette iedereen zijn gelegenheidsteam van mede-ochtendmensen, zwarte humor liefhebbers of barbecue-ers. In de eerste kennismakingsronde deelde iedereen persoonlijke achtergronden en voorkeuren.

Hierna volgde de quiz waarin iedereen met zijn team deelnam en streed voor de prijzen. In de laatste ronde vertelde de teamgenoten elkaar over datgene waar ze echt trots op zijn in hun werk. Al met al een krachtig begin van de nieuwe samenwerking met elkaar.

Resultaat: veel energie om de fusie met elkaar tot een succes te maken

Vorige
Vorige

Meeùs Cross-selling bijeenkomst

Volgende
Volgende

7 Teambuilding ideeën voor onboarding