Rabobank One CFO

Klant: Rabobank (i.s.m. Yolk)
Deelnemers: 700 medewerkers van de Rabobank afdeling Finance
Datum: 8 maart 2018
Locatie: Beatrixtheater Utrecht
Doel: nieuwe strategie tot leven wekken


Dit project mochten we uitvoeren in samenwerking met Yolk.

Alle medewerkers van Rabobank CFO zijn uitgenodigd om naar het Beatrixtheater te komen voor de kick-off van de nieuwe strategie. Bij binnenkomst kreeg iedereen zijn badge uitgereikt.

Aan een van de 50 klaarstaande statafels in de foyer ontmoetten de deelnemers collega’s, bekende en onbekende. Na een kort welkom zorgden we met Yes! We Connect voor de onderlinge kennismaking aan de statafels.

Aansluitend gingen de deuren van het theater open en kon iedereen naar binnen. Op het podium kwamen collega’s en managers aan het woord om toe te lichten wat de nieuwe strategie inhoudt. Yolk had hiervoor een krachtige film gerealiseerd.

Aansluitend praatte iedereen na over de strategie en zijn persoonlijk bijdrage hieraan.

Resultaat: mooi vertrekpunt voor het succesvol uitrollen van de nieuwe strategie.

Vorige
Vorige

#TBT - Yes! We Connect badges

Volgende
Volgende

Rabobank onboarding