Onboarding bij Rabobank Corporate Clients

Klant: Rabobank Corporate Clients
Deelnemers: 25
Datum: vanaf 15 oktober 2018
Locatie: Rabobank bestuurscentrum
Doel: nieuwe mensen laten starten met een netwerk


In navolging van de onboardingbijeenkomst die we voor Rabobank breed organiseren, mogen we ook de onboarding van de nieuwe medewerkers van Corporate Clients invullen.

Samen met een aantal enthousiaste medewerkers hebben we de bijeenkomst vorm gegeven. Naast de kennismaking met de Yes! We Connect badges en games, zit in dit programma ook een sterke inhoudelijke component. Alle business units van Rabobank Corporate Clients stellen zich kort voor en presenteren de uitdaging waar zij op dit moment voor staan.

Met de groep nieuwe medewerkers gaan we op interactieve manieren aan de sla met deze uitdagingen en presenteren de ideeen terug aan de managers. Een mooie manier om ook inhoudelijk snel inzicht te krijgen in wat er speelt in de organisatie.

Resultaat: netwerk voor de nieuwe medewerkers, inzicht in wat er speelt in de organisatie en af en toe een idee, waar nog niemand eerder aan had gedacht!

In collaboration with Rabobank Corporate Clients Netherlands we set up a highly interactive introduction meeting. At the end, the director asks the group of new employees: “What would you like to bring to Rabobank from your previous work environment?” This is followed by a very lively discussion. By doing this Rabobank receives lots of ideas for improvements in the workplace while the new hires feel that they are very much valued. The average score for this introduction meeting is 9.3 out of 10!

Vorige
Vorige

Het Juridisch Loket werkt vanuit verbinding

Volgende
Volgende

Accenture - Connect on purpose